miercuri, 5 martie 2008

De doua zile au inceput inscrierile la Olimpiadele Comunicarii

si aceasta etapa a evenimentului va dura pana la 31 martie, ora 16.

Cine se poate inscrie si mai ales de ce, ne spune Marius Balaci, Vicepresedinte si Director de PR al Ethos, asociatia care gestioneaza OC.

"" nu e vorba doar de studenti, ci de orice tanar care urmeaza orice forma de invatamant superior. Ei sunt cei care "stau" sa intre pe piata fortei de munca (daca nu au facut-o deja). Credem ca astfel ajutam industria de comunicare sa-i identifice pe cei mai valorosi tineri care isi doresc o cariera in domeniu. Iar rezultatele editiilor trecute (respectiv ca multi dintre castigatori / participanti ajung sa fie rapid angajati dupa Olimpiade) ne face sa credem ca ajutam ambele parti (pe studenti si piata). Olimpiadele au un scop formativ. Ii ajuta pe studenti sa vada "the real world" din spatele lui "Batman, batman" sau al "zboara puiule zboara" sau "fabulospirit" sau "bucurestiul respira" sau etc. Scoala are rostul ei, dar personal cred ca in continuare nu te ajuta ca student nu te pregateste suficient pentru ce urmeaza in cariera. Cred ca Olimpiadele Comunicarii vin ca parte complementara studiului universitar. Cert e ca daca ajung la un interviu de angajare intr-o agentie 2 studenti din care unul spune ca e la facultatea x, iar celalalt spune ca e la facultatea y si ca a participat / castigat la OC, e foarte probabil ca al doilea student sa aiba deja un mare avantaj. ""

..campania de comunicare a OP va fi facuta si anul acesta de Leo Burnett si se anuntza ca fiind tare..

2 comentarii:

Carina spunea...

Chiar eram curioasa daca se ocupa tot Leo de campania de promovare :)

Eliza spunea...

da, Carina. ei o fac. si ieri, au fost lansate primele executii : 3 bannere care ii au ca personaje principale pe Bogdan Naumovici, pe Victor Ciutacu si pe Gabi Lungu.

si iu
E