vineri, 30 mai 2008

subliminal

I saw a subliminal advertising executive, but only for a second.

:DDDD

profitable writing

I have always believed that writing advertisements is the second most profitable form of writing. The first, of course, is ransom notes . . . ~ Philip Dusenberry, quoted in Eric Clark, The Want Makers: Inside the World of Advertising, 1988.

in cifre





2006. pe covorul rosu al Palais des Festival. in dreapta, Bruna, o jurnalista braziliana


Inscrieri romanesti in 2008




97 de inscrieri romanesti la Cannes Lions (15-21 iunie) anul acesta, acoperind toate categoriile de concurs cu exceptia lui “Promo”. Categoria preferata de publicitarii nostrii este “Press” ( 38), urmata de “Media” (18), si de “Film” ( 9). La “Outdoor” au mers 14 lucrari, la “Direct” – 6. Interesanta este si participarea cu 2 lucrati la “Design” si 4 la “Cyber”.
Numarul inscrierilor e practic dublu, fata de anul trecut cand au luptat pentru “Lei” cannezi 43 de lucrari.