vineri, 29 februarie 2008

Editia a noua a AdPrint, in cateva cifre

Incasarile AdPrint 08 - aproximativ 215 000 euro:
-80 000 euro din sponsorizari (sponsorul principal al festivalului a fost Rompetrol)
-aproximativ 75 000 euro din inscrierea lucrarilor ;
-participantii la evenimente: 60 000 euro
Costurile festivalului au fost de 190 000 euro:
- 60 000 euro – costuri interne (investitii pentru un an intreg de pregatire a festivalului)
- 100 000 euro – cele trei zile de festival

- 30 000 euro costuri de promovare

luni, 25 februarie 2008

CSR - online

Sub sloganul “ajuta cu un singur click” incepand cu luna martie a.c. se lanseaza primul magazin online dedicat responsabilitatii sociale www.charitygift.ro.

Prin cumpararea produselor expuse pe site, cumparatorul (persoana fizica sau juridica) devine automat un donator - contravaloarea produsului cumparat revine cauzei selectate anterior de acesta.

Pentru incurajarea activitatilor din atelierele lucrative si pentru a oferi o solutie de autofinantare pentru fundatiile umanitare, o sectiune speciala va fi dedicata cauzelor sociale prin vanzarea obiectelor produse in cadrul atelierelor lucrative.


Acestea vor fi puse la vanzare prin intermediul site-ului www.charitygift.ro fara costuri suplimentare, urmand ca fundatiile sa primeasca integral valoarea produsului direct de la cumparator.