vineri, 18 aprilie 2008

5 mai - Ziua Barbatului, initiativa legislativa

Peste 50.000 de români au semnat deja ca susţinători ai iniţiativei legislative care propune declararea zilei de 5 mai ca Ziua Bărbatului şi proclamarea Zilei Femeii şi Zilei Bărbatului sărbători legale. Potrivit Constituţiei României, pentru ca un proiect legislativ să intre pe lista dezbaterilor din Parlament sunt necesare 100.000 de semnături, provenite din minim 15 judeţe ale ţării.
Proiectul legislativ a fost lansat de Organizaţia Bărbaţilor din România (OBR) şi este sprijinit de marca de bere Bergenbier. Campania de strângere de semnături a fost demarată în urmă cu două săptămâni, după primirea avizului Consiliului Legislativ şi publicarea în Monitorul Oficial.
“În numai două săptămâni am reuşit să strângem jumătate din numărul minim de semnături necesar pentru a depune acest proiect legislativ în Parlament. Am văzut interesul tuturor în a înţelege această iniţiativă şi dorinţa de a contribui direct la consfinţirea ei. Entuziasmul, implicarea oamenilor sunt cele mai grăitoare dovezi că acest proiect legislativ are un fundament clar în conştiinţa publicului român”, declară Paul Ghiţiu, purtătorul de cuvânt al Organizaţiei Bărbaţilor din România.
Şi site-ul dedicat al campaniei, dezvoltat de Bergenbier, www.ziuabarbatului.ro, a înregistrat un număr record de vizitatori – peste 130.000 în două săptămâni. Site-ul le propune vizitatorilor să militeze şi să semneze adeziuni pentru proiectul de lege ce susţine ca Ziua Bărbatului să devină zi liberă. Totodată aici poate fi găsită harta locaţiilor unde pot fi găsite echipele care strâng semnături, dar şi opţiunea descărcării unui formular destinat tuturor celor care doresc să participe la strângerea de semnături.

joi, 17 aprilie 2008

2 in Delta




by Next

Motociclistii exista in trafic




"Mi se potriveste de la A la Z"




Anca Rancea a inceput ca om de presa dupa care a facut pasul pe care multi jurnalisti l-au facut spre lumea comunicarii, mai precis a intrat in PR. A lucrat la Campaign ca redactor, la IQads ca editor si coordonator de evenimente, a fost realizator pentru emisiunea Marca inregistrata si seinor editor la The Marketer.

Din noiembrie 2007 este PR manager la Leo Burnett Group.

Dintr-o discutie cu Anca, am inteles ca optiunea ei pentru Leo a fost cat se poate de neta si ca la baza acestei colaborari a stat acel fel de potrivire (de caracter) care face alegerile usoare pentru ca evidente. Evident, am vrut sa aflu cum si de ce .....


E’s : De ce ai mers la Leo ? Imi spuneai ca le apreciezi cultura organizationala. O poti descrie in cateva cuvinte ?

Anca : Am venit la Leo pentru ca oamenii de aici sunt, mai presus de orice, oameni. Pentru ca este o organizatie care pune pret pe angajati si ii respecta. Pentru ca nimanui nu-i este greu sa spuna, ori de cate ori e cazul, cuvinte precum: felicitari, scuza-ma, multumesc sau bravo. Pentru ca este un loc care nu tolereaza altceva decat the best. Pentru ca am de la cine sa invat. Pentru ca e o atmosfera foarte, foarte misto. Se imbina perfect joaca cu munca. Pentru ca este mediul care mi se potriveste, de la A la Z. Pentru ca cred in ceea ce fac colegii mei aici. Pentru ca e o organizatie foarte activa. Pentru ca este locul in care toata lumea stie foarte bine regulile jocului, dar nimanui nu-i este frica sa le incalce, iesind astfel din tipare.

E’s : Sunt puncte comune cu ceea ce faceai inainte, ca jurnalist ?
Anca : Da. Ma invart practic in acelasi mediu, interactionez cam cu aceiasi oameni, doar ca fostii mei colegi din presa sunt actualii parteneri de comunicare. In continuare trebuie sa fiu la curent cu ce se intampla in industrie, doar ca de aceasta data, obiectivul este altul.

E’s : Cum a fost adaptarea la noul tip de job ?
Anca : Trebuie sa recunosc ca mi-a fost destul de usor sa ma adaptez la noua pozitie, dar asta se datoreaza, in mare masura, sprijinului de care am beneficiat atat din partea managementului, a actualilor colegi, dar si ai fostilor colegi din presa. Conteaza foarte mult sa iti cunosti partenerii de comunicare si sa ai deja o relatie bazata pe incredere cu acestia. Atata timp cat exista respect reciproc si intelegere, orice schimbare este foarte lina.

E’s :Un scurt job description neconventional ?
Anca : J Zambeste mult, frumos si din inima. Gaseste mereu partea plina a paharului. J

E’s : Ce crede Anca Rancea, comunicatorul, despre blogguri ?
Anca : Ca sunt o modalitate foarte misto de a te exprima, o alternativa mult mai liberala. Sunt un instrument extrem de util, dar la fel de imprevizibil. Trec de bariera unei comunicari formale si pot fi mult mai calde. Si mai ales, cred ca necesita mult timp si energie pentru a aduce mereu ceva nou si de interes.

E’s : Ne poti spune cate ceva despre proiectele pe care le-ai avut pana acum la Leo ?
Anca : J Sunt multe de spus si ma tem ca as stirbi din farmecul lor. Sunt abia la inceput si prefer sa vorbesc despre ele cand va fi fost trecut un an. Cand cercul de proiecte va fi complet.

E’s : Acum, ca esti de cealata parte a baricadei, cum vezi munca jurnalistilor? Cum ati colaborat pana acum ?
Anca : Pot vorbi despre foarte multe avantaje pe care le ai cand esti jurnalist. Si mi-a placut sa fiu jurnalist, sa pot scrie despre orice, sa gasec abordari noi, subiecte noi. E misto sa fii impartial si sa stai pe margine ca sa observi ce se intampla..., dar e si mai misto sa intri in joc, mai ales daca echipa e cea castigatoare J.
Am colaborat foarte bine pentru ca am incercat mereu sa le ofer informatiile solicitate in timpul pe care mi l-au pus la dispozitie. Le inteleg foarte bine nevoile pentru ca avem acelasi background, le inteleg modul de lucru si incerc sa-i ajut, sa le fac munca mai usoara. Nu cred ca pana acum avem ce sa ne reprosam unii altora. Ne completam reciproc si avem nevoie unii de altii.

E’s : Iti influenteaza cumva viata personala trecerea la noul job ?
Anca : Da. Venind cu placere la serviciu, sunt mai relaxata si asta se vede si in viata personala. Sunt mai vesela, mai impacata. Chiar daca e vorba de un nou inceput, de un moment in care vrei sa demonstrezi ca iti meriti locul, conteaza foarte mult mediul in care iti petreci marea parte a timpului. Cand pleci zambind de la serviciu, implicit starea de buna dispozitie continua si in timpul liber.