vineri, 18 ianuarie 2008

Exista si...coincidentze...nefericite

Lansarea campaniei “Fabrica de fericire” pentru Coca-Cola a avut parte de o .. nefericita …. coincidenta.

Coincidenta nu prea e pentru ca prima parte a campaniei a fost un teasing de pe 4 pe 17 ianuarie. Ceea ce le-a permis celor din sindicate sa isi calculeze bine actiunea.
Actiunea
La portile fabricii Coca-Cola din Bucuresti, un grup de angajati a protestat in aceeasi zi de 17 ianuarie impotriva conditiilor salariale si de statut sindical.
De la 6 dimineata majoritatea angajatilor au incetat lucrul iar aproximativ 100 dintre ei au protestat in fata fabricii ceea ce a dus la blocarea partiala a aprovizionarii cu produse racoritoare.
Ce au cerut angajatii fabricii ? Salarii mai mari, conditii decente de munca, o atitudine fair a managementului fata de apartenenta si drepturile sindicale. O situatie delicata care agita suplimentar spiritele o reprezinta planul companiei de externalizare a unora dintre servicii, ceea ce va duce la concedieri. Oamenii sunt nemultumiti si de conditiile compensatorii.
Detalii si la :
http://www.infoziare.ro/stire/167758/Razmerita+la+Coca+Cola
http://www.ziare.com/Angajatii_Coca_Cola_protesteaza_in_strada-216945.html
Campania
Campania este o adaptare a unui concept preluat de afara si manageriat la noi de McCann Erickson.
Conceptul merge pe urma celor de lansare a filmelor de cinema cu trailer si cu printuri ce trimit la afisele de cinema.