luni, 13 octombrie 2008

Golden Drum 2008



Pe scurt, in topul primelor agentii de la Portoroz se afla : Saatchi&Saatchi (locul 3), Leo Burnett&Target (locul 6) si Publicis (locul 10, la egalitate de puncte cu agentia ruseasca Saatchi&Saatchi. In rest, cate un Golden Drum intersant au luat Publicis, Propaganda si 101 Worldwide Romania. 101 Worldwide Romania a mai marcat si cu un Silver Drum luat pentru campania "Power to the people" ( foto )pentru Buget consulting. Agentia Utopium sparge si ea gheatza luand un Golden Silver pentru lucrarea "The Guitar" facuta pentru Radio Transilvania LBM.

Saatchi&Saatchi Romania, in afara de locul al treilea a mai castigat un trofeu special, Golden Drum - Grand Prix, pentru printul "1961 Man" ( brand Procter&Gamble)..

Voi reveni cu alte postari cu mai multe lucrari premiate la Portoroz..Pentru ca premii de aur si argint au mai luat si agentiile care au mai punctat si in alte dati si care au deja vizibilitate precum : Cohn&Jansen, OgilvyOne Advertising, Grey Bucharest, Next Advertising, TBWA/Merlin.

Pana una alta e bine ca sunt agentii noi care confirma afara si agentii care la Golden Drumul de anul acesta au stat intr-un con de umbra ( McCann Ericksson, chiar si Leo Burnett, GMP..)

Niciun comentariu: