un slogan publicitar care nu mi place deloc.. iar daca mai si analizez un pic, consecinta extrema pe care o uziteaza pica extrem de prost intr-o perioada in care responsabilitatea si atentia fata de mediu si ce mai are el intact este in crestere .. si intr-o perioada in care aceasta idee de extrem parca nu mai functioneaza peste tot pentru ca aminteste de foamea imobiliara ce musca tot mai adanc din teritorii ce ar trebui in mod firesc protejate : situatia din zona Masivului Piatra Craiului, plajele de la Corbu, mogulizarea de la Vama Veche .. iar vizual vorbind..iarasi nu-mi place deloc
“ trebuie sa marturisesc ca, personal, am o pasiune pentru peisaje, dar n-am vazut nici unul pe care panourile publicitare sa-l infrumuseteze. Acolo unde privelistea e frumoasa, cel mai rau lucru pe care il poate face omul e sa ridice un panou publicitar. Cand ma voi retrage de pe Madison Avenue, am de gand sa fondez o societate secreta de aparatori ai dreptatii, care vor strabate lumea pe motociclete silentioase si vor cioparti afisele la adapostul intunericului. Ce tribunal ne-ar condamna daca am fi prinsi in flagrant aducand un beneficiu cetatii ? “ - David Ogilvy, fondatorul agentiei de publicitate Ogilvy&Mather – Confesiunile unui publicitar, 1963